reklama

Majster sa pozná

Majster sa pozná po robote, hovorí môj otec. A hovoril to aj môj dedko a teraz to hovorím ja, takže to bude pravda. Platí to v každej oblasti.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

Miro Žbirka nie je môj najobľúbenejší spevák. Ja vlastne nemám najobľúbenejšieho speváka, ani herca, ani inú postavičku. To najobľúbenejší mi v mysli podmieňuje bezhraničnú dôveru, nekritický obdiv a hádzanie podprsenky, ktoré praktizujem maximálne na svojom manželovi. Zhodneme sa teda, že Meky je môj obľúbený spevák. Hlavne kvôli prístupu k spevu.

Primálo spevákov sa hrdí, nie ... takto: na Slovensku priveľa spevákov, na môj vkus, disponuje hudobným hluchom a podľa toho vyzerajú aj ich vystúpenia. Playback, halfplayback, live, ale miestami falošne, falošne. Je to smutné. O to viac poteší profesionál. To je človek, ktorého je radosť počúvať. Okrem svojho výborného výkonu, si dokáže vybrať a doviesť výborných parťákov. Výsledok je nadšenie a dobrý pocit z dobre vykonanej práce.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

To, čo spôsobí, že o tom napíšem článok, je TO navyše. TO vie majster. K dobrému speváckemu výkonu, remeselne poctivej robote, pridá zážitok. Majstri sú tí, ktorí ma ako ľudia možno nevyrušujú, ale po stretnutí s ich prácou sa cítim dojato.
Doľahla na mňa ľahkosť a presnosť s akou Meky spieval, aj napriek váhe textu. A energia kapely a orchestra, nadšenie dirigenta, éterické dámy, ľahkosť a detail. Výborná kombinácia.

Obrázok blogu

Obrázok blogu

Obrázok blogu

Takže tak, moji milí, majster sa pozná po robote. Angličania majú krásnu frázu: truly touched. TRULY a TOUCHED.

Michaela Tischlerová - Bednárová

Michaela Tischlerová - Bednárová

Bloger 
  • Počet článkov:  173
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Priatelia sú ľudia, ktorí veria v moju budúcnosť, aj keď poznajú moju minulosť.BugsPhoto Zoznam autorových rubrík:  Je krátky jak rebrík do kurínaSom sa na-srdilaTaká "normálna" rodinaDeti vidia inakA neumrieme hladom!HugoMini a maxistretká a iné rozkoPrírodné etudyCtime tradícieDrivingFeminizmusSúkromnéod šialenej manželkyNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu