reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Michaela Tischlerová - Bednárová

Michaela Tischlerová - Bednárová

Bloger 
  • Počet článkov:  173
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Priatelia sú ľudia, ktorí veria v moju budúcnosť, aj keď poznajú moju minulosť.BugsPhoto Zoznam autorových rubrík:  Je krátky jak rebrík do kurínaSom sa na-srdilaTaká "normálna" rodinaDeti vidia inakA neumrieme hladom!HugoMini a maxistretká a iné rozkoPrírodné etudyCtime tradícieDrivingFeminizmusSúkromnéod šialenej manželkyNezaradené

reklama

Je krátky jak rebrík do kurína

Pochvala poteší každého

Michaela Tischlerová - Bednárová

Pochvala poteší každého

a pochváliť treba vždy, keď je dôvod. Nikto by nemal odopierať uznanie druhému len pre jeho pôvod alebo nižší sociálny status. Znie to ako samozrejmosť?  100-té číslo Nota Bene (NB) a 8.me výročie Proti prúdu, krst audioknihy a oceňovanie poctivých mozoľov ... 23.októbra 2009

  • 25. okt 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 481x
  • 15
To ti mama hádže!

Michaela Tischlerová - Bednárová

To ti mama hádže!

Všetci vieme, že život je hnusne krátky. Že zajtra tu už nemusíme byť. Že by sme sa mali viac smiať, viac si telefonovať, viac sa navšetvovať a menej zaoberať zbytočnosťami. Všetci to vieme.Občas aj si povzdychneme a dáme predsavzatie, že to sa to zmení. Od zajtra.

  • 1. apr 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 254x
  • 14
Miesto, kde sa narodila moja duša

Michaela Tischlerová - Bednárová

Miesto, kde sa narodila moja duša

Rodinu, nepríjemné situácie a niektorých známych si človek nevyberá. Niekedy je vecí priveľa a človek má pocit, že nesie tiahu celého sveta so všetkými jeho hnevmi, zlými úmyslami a zbytočnými rečami.

  • 9. dec 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 629x
  • 17
Objatia len tak

Michaela Tischlerová - Bednárová

Objatia len tak

A nech mi nikto nehovorí, že svet nepotrebuje lásku a jej prejavy. Ja si myslím, že áno . Aj objatia len tak si nájdu vďačného adresáta.

  • 8. máj 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 821x
  • 21
Oneskorene o Valetínovi ... o cudzom Valentínovi

Michaela Tischlerová - Bednárová

Oneskorene o Valetínovi ... o cudzom Valentínovi

Ja viem, do cudzej korešpondencie sa šmírovať nemá, ale toto mi už prišlo ako vec verejná. Každopádne niečo medzi nápaditým a zúfalým.

  • 23. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 762x
  • 7
reklama
A ja som si myslela, že si ma opustil ...

Michaela Tischlerová - Bednárová

A ja som si myslela, že si ma opustil ...

Naozaj som si myslela, že si ma opustil. Ako keby som nevedela, že anjeli neodchádzajú, ani keď ich sami neposielame preč. Prepáč mi to!

  • 8. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 979x
  • 8
Kam sa pozerám?

Michaela Tischlerová - Bednárová

Kam sa pozerám?

Zaujímavé ... ako sú ľudia presvedčení, že lepšie vedia, odkiaľ ste prišli a kam smerujete ...

  • 24. jan 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 5 469x
  • 9
Niekedy volanie nikto nepočuje

Michaela Tischlerová - Bednárová

Niekedy volanie nikto nepočuje

... a pritom ľudia kričia nahlas. Klopú, ba priam búchajú. Kričia, kvília. Asi som tiež hluchá na takéto volania. Je mi to ľúto. Teraz ležíš v kóme a všetci dúfajú, že Ti bude lepšie. Ja tiež. Nepoznám Ťa. Nikto si však nezaslúži takýto koniec. Lucka Bačíková ... ako preveľmi ju to muselo bolieť?

  • 8. jan 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 776x
  • 18
Bude nás o jedného viac

Michaela Tischlerová - Bednárová

Bude nás o jedného viac

O jedného maličkého, najmenšieho, ale na druhej strane na dlho najdôležitejšieho človiečika na svete.

  • 3. jan 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 647x
  • 28
Ja potrebujem!

Michaela Tischlerová - Bednárová

Ja potrebujem!

Všetci niečo potrebujú. Všetci potrebujú niečo, čo im môže dať len niekto iný. Niečo, čo ich urobí vyrovnanými, spokojnými, priam šťastnými. Aj ja niečo potrebujem.

  • 15. dec 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 827x
  • 17
reklama
Unamistické páry a iné bájky

Michaela Tischlerová - Bednárová

Unamistické páry a iné bájky

Už je to pár rokov, čo som počula príbeh o pôvode vzťahov. Kedysi dávno vraj udrel blesk do duše a ona sa rozpoltila. Dve polky sa stratili a dlho, predlho sa potom navzájom hľadali. A keď sa konečne našli, pochopili, čo im roky chýbalo. Žili spokojne až kým nepomreli na veky-vekov-amen.

  • 7. dec 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 069x
  • 14
Kurizant

Michaela Tischlerová - Bednárová

Kurizant

Občas dobre padne aj takéto ... alebo milé skúsenosti s Hlavnou dedinou.

  • 14. okt 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 081x
  • 23
Odložené na zajtra - odložené ad acta

Michaela Tischlerová - Bednárová

Odložené na zajtra - odložené ad acta

Pred tyždňom som sa rozhodla, že nebudem nič dôležité odkladať na zajtra. Odložila som! A ... a zajtra už znamená nikdy. Pohreb bude 15:00 h. Otázky: Ako sa cítiš? Je ti lepšie? sú odložené ad acta. ... Nedá sa to nejako vrátiť? Prosím ...

  • 3. okt 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 473x
  • 4
Zajtra podľa Senecu

Michaela Tischlerová - Bednárová

Zajtra podľa Senecu

Zajtra neraz znamená už NIKDY!  Seneca

  • 25. sep 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 685x
  • 10
Who is to say ...

Michaela Tischlerová - Bednárová

Who is to say ...

Who is to say, what is a sin in Gods eyes? Only God ... Who is to say, what is wrong or good for you?

  • 13. sep 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 952x
  • 6
reklama
A život je zrazu tak fajn...

Michaela Tischlerová - Bednárová

A život je zrazu tak fajn...

Cesta do práce. Krátky týdeň - casual day, casual oblečenie. Presúva sa z piatka na stredu aj štvrtok. S takým pocitom sa vstáva ľahšie.

  • 30. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 525x
  • 17
Salsa alebo ešte trikrát a začnem aj ja ...

Michaela Tischlerová - Bednárová

Salsa alebo ešte trikrát a začnem aj ja ...

Salsa je fantastický tanec. Subjektívny pocit. Som fascinovaná. Objektívna pravda. Odporúčam. Priateľská rada.

  • 16. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 788x
  • 15
Keď sa hovorí po tme ....

Michaela Tischlerová - Bednárová

Keď sa hovorí po tme ....

... hovorí sa potichu.

  • 9. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 474x
  • 3
Otočiť hlavu

Michaela Tischlerová - Bednárová

Otočiť hlavu

Niekedy stačí tak málo. Málo, aby človek nielen pozeral, ale aj videl. Nielen počul, ale počúval. Som, nie - bola som, stratená. A pritom to bolo také jednoduché.

  • 7. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 628x
  • 5
Dlhý bozk na dobrú noc

Michaela Tischlerová - Bednárová

Dlhý bozk na dobrú noc

Ako po dlhom spánku, ako po dlhom sne ... tak sa cítim. Všetko je nové!

  • 6. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 957x
  • 12
reklama
SkryťZatvoriť reklamu