reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Michaela Tischlerová - Bednárová

Michaela Tischlerová - Bednárová

Bloger 
  • Počet článkov:  173
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Priatelia sú ľudia, ktorí veria v moju budúcnosť, aj keď poznajú moju minulosť.BugsPhoto Zoznam autorových rubrík:  Je krátky jak rebrík do kurínaSom sa na-srdilaTaká "normálna" rodinaDeti vidia inakA neumrieme hladom!HugoMini a maxistretká a iné rozkoPrírodné etudyCtime tradícieDrivingFeminizmusSúkromnéod šialenej manželkyNezaradené

reklama

Som sa na-srdila

Bez UPS by som spotrebovala veľa kávy

Michaela Tischlerová - Bednárová

Bez UPS by som spotrebovala veľa kávy

Na Slovensku funguje niekoľko kuriérskych služieb. Každá má svoje muchy, ale súdiac podľa mojich vlastných skúseností - UPS je absolútna jednotka. Absolútna jednotka v pokusoch nasrdiť svojho chlebodarcu - klienta.Vysvetlím.

  • 28. nov 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 038x
  • 23
Ako vybabrať s občanom - návod od Sociálnej poisťovne

Michaela Tischlerová - Bednárová

Ako vybabrať s občanom - návod od Sociálnej poisťovne

Druhý piliér je skoro tak otrepaná téma ako práva homosexuálnych párov. A jeho zmienka v nadpise zvyšuje čítanosť takmer tak spoľahlivo ako "sex" alebo "drogy". Takže tejto problematike sa venovať vôbec nechcem a nebudem. Pár láskyplných slov venujem Sociálnej poisťovni.

  • 30. jan 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 454x
  • 15
Robte predvolebnú kampaň aj na školách

Michaela Tischlerová - Bednárová

Robte predvolebnú kampaň aj na školách

Milí budúci poslanci a starostovia, týmto Vás chcem podporiť vo Vašom úsilí. Robiť kampaň na základných školách je vynikajúci nápad. Hoci aj skrytú.

  • 24. nov 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 137x
  • 3
Podozrenie z nelegálnej činnosti? Ja nemám pripojenie na internet!

Michaela Tischlerová - Bednárová

Podozrenie z nelegálnej činnosti? Ja nemám pripojenie na internet!

Obsah príbehu je jasný. Objavila sa linka a nezáleží na tom, od koho a kedy. Záleží na tom, že sa jedná o nelegálnu činnosť. Občan si pokladá za svoju povinnosť, oznámiť to orgánom, aby to preverili. Ale orgány nemajú pripojenie na internet. Čo teraz?

  • 23. aug 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 565x
  • 77
"Pani učiteľka"

Michaela Tischlerová - Bednárová

"Pani učiteľka"

Učitelia požívajú moju úctu. Nech si hovorí kto chce čo chce, je to náročné povolanie.Udržať pozornosť celých 45 minút, naučiť všetko, ale nebyť otrepaný. Hravým štýlom naviesť deti k učeniu aj nezaujímavých vecí, byť láskavý, ale zároveň rozumne prísny. Brať ohľad na tých, ktorí to potrebujú, ale byť aj spravodlivý... Občas sa však objaví niekto, kto mi dokáže pokaziť ilúzie. Nielen mne, hlavne deťom.

  • 10. dec 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 095x
  • 21
reklama
Nedaj jej to! (balada o Slovenskej pošte)

Michaela Tischlerová - Bednárová

Nedaj jej to! (balada o Slovenskej pošte)

alebo o proklientskom správaní monopolu.  Pošta 216 Bratislava, 11.5.2009.

  • 11. máj 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 7 014x
  • 100
Chcem byť sama sebou - aj pri nakupovaní

Michaela Tischlerová - Bednárová

Chcem byť sama sebou - aj pri nakupovaní

Doslova zbožňujem obchody, do ktorých človek môže vojsť sám so sebou. Bez pomoci alter ega. Protest song nespokojného spotrebiteľa.

  • 4. feb 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 318x
  • 14
Kradol? Fuj! Aby viac nekradol, odťať!

Michaela Tischlerová - Bednárová

Kradol? Fuj! Aby viac nekradol, odťať!

Keď sa darí, tak sa darí. Týchto pár riadkov venujem tomu chytrákovi, ktorý nám dnes v Prahe blízko Olšanskej ulice šlohol EVČ z Fifinky. Vydržali nám 3 mesiace! Bodaj by Ti ruky odpadli! Ak uvidíte SC 854 CA, tie boli naše ... Dúfam, že ho niekto bonzne! Inak sa nám bohovsky darí ...

  • 26. jan 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 218x
  • 15
Obchádzajte Slovnaft! Nevedia tam počítať ...

Michaela Tischlerová - Bednárová

Obchádzajte Slovnaft! Nevedia tam počítať ...

a veru neovládajú aj iné veci. Napríklad vyhlášku, základy slušnosti a veru aj udržiavanie čistoty. Týmto pozdravujem zamestnancov, ktorí mali službu 4.1.2009 na ČS Slovnaft na Zlatých pieskoch v smere do Bratislavy.

  • 4. jan 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 204x
  • 14
Nerozumiem

Michaela Tischlerová - Bednárová

Nerozumiem

Nerozumiem nám, Slovákom. Priznávam, vo veľa veciach, ale v poslednom čase sa strácam v postojoch ľudí k otázkam adopcie, interrupcie a plánovanému rodičovstvu.  Nebojte, toto nebude ďalší text do galérie Women rights

  • 22. okt 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 235x
  • 65
reklama
Konečne som si kúpila Nota Bene

Michaela Tischlerová - Bednárová

Konečne som si kúpila Nota Bene

Nie, tento článok nie je o tom, ako som sa správala ľudsky. Nechala som niekomu 20 korún, klikajte mi. Toto je smutný článok o tom, ako sa ťažko robí dojem, keď Vám ho ostatní kazia.

  • 21. okt 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 301x
  • 27
Ale to je drahé!

Michaela Tischlerová - Bednárová

Ale to je drahé!

Jednou z vecí, ktorá ma dokonale dokáže zbaviť nálady, hocijako dobrej, je ľudská obmedzenosť. Možno aj kvôli tomu, že jediná je na tomto svete neobmedzená.  Utvrdili ma o tom, aj u Jelínka.

  • 9. okt 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 032x
  • 42
My sme šeci Lováci I.

Michaela Tischlerová - Bednárová

My sme šeci Lováci I.

Ani si nepamätám, kedy som z pošty odišla spokojná. Málokedy kvôli nečakanej nepríjemnej zásielke. Skôr vďaka otrávenému, prípadne neprofesionálnemu prístupu. Asi si vzali moje pripomienky k srdcu a rozhodli sa ma rozveseľovať. :)

  • 26. sep 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 035x
  • 10
TESCO nepodarky

Michaela Tischlerová - Bednárová

TESCO nepodarky

zatiaľ iba dva.

  • 21. nov 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 11 336x
  • 49
Nesrď Lienku, keď má mladie aneb Aupark rulez

Michaela Tischlerová - Bednárová

Nesrď Lienku, keď má mladie aneb Aupark rulez

Dubo má zákaz pozerať reklamy. Kibicuje potom do všetkého. Prečo umývam riad týmto a nie tamtým. Prečo máme tri čistiace prostriedky, keby nám stačil jeden (šak to povedali v reklame). A vôbec, prečo sa vlastne rozčuľujem nad najnovšou škvrnou, lebo keby som kúpila tamten prací prášok, určite by som všetko vyprala a ešte mala aj viac času. No ty môj kvet.

  • 10. apr 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 264x
  • 14
reklama
Po kom to dieťa len je?!

Michaela Tischlerová - Bednárová

Po kom to dieťa len je?!

... aj s dôkazovým materiálom (fotodokumentáciou)...

  • 23. jan 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 9
Ku koncu Štedrého večera

Michaela Tischlerová - Bednárová

Ku koncu Štedrého večera

Je takmer polnoc. Celý rok sme sa tešili na Vianočné sviatky. Niektorí viac, niektorí menej. Menší už od septembra videli svietiaci stromček a pod ním hromada darčekov. Starší nekončiace fronty v obchodoch, večerné počúvanie pri posteli (či sa niekto zo sna nepreriekne), pečenie s trojtýždňovým predstihom a veľké upratovanie.

  • 24. dec 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 023x
  • 1
Lezú mi všetci na nervy. Čo som ja Mt. Blanc?

Michaela Tischlerová - Bednárová

Lezú mi všetci na nervy. Čo som ja Mt. Blanc?

Lezie mi na nervy naša predavačka, ktorá vlastne už ani nie je naša. Ale do prvého októbra mi žrala nervy svojou kozmickou rýchlosťou. Lezie mi na nervy naša nová suseda, ktorá ráno ziape na deti. Namiesto toho, aby ich budila pohladením. Lezie mi na nervy falošná prítuľnosť mojich bývalých známych. Nikdy sa nezmierim s tým, že v rukách za chrbtom držia nůž. Lezie mi na nervy tento svet. Nie som odtiaľto. Určite ma tu vyhodili nejakí Marťania alebo iné bytosti. Za trest. Ale za trest za čo? Asi som liezla na nervy ja im.

  • 16. nov 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 12
O ľudskej hrdosti

Michaela Tischlerová - Bednárová

O ľudskej hrdosti

Stále sa toho obrazu neviem zbaviť. A ani toho pocitu - čo je to? Obdiv? Strach o ich budúcnosť?

  • 18. okt 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 11
Hlad

Michaela Tischlerová - Bednárová

Hlad

Hlad je ževraj najlepší kuchár. No niektorí nemajú z čoho ani v čom.

  • 9. okt 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 23
reklama
SkryťZatvoriť reklamu