reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Michaela Tischlerová - Bednárová

Michaela Tischlerová - Bednárová

Bloger 
  • Počet článkov:  173
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Priatelia sú ľudia, ktorí veria v moju budúcnosť, aj keď poznajú moju minulosť.BugsPhoto Zoznam autorových rubrík:  Je krátky jak rebrík do kurínaSom sa na-srdilaTaká "normálna" rodinaDeti vidia inakA neumrieme hladom!HugoMini a maxistretká a iné rozkoPrírodné etudyCtime tradícieDrivingFeminizmusSúkromnéod šialenej manželkyNezaradené

reklama

Driving

Ľudská hlúposť a zloba je večná ... za volantom určite.

Michaela Tischlerová - Bednárová

Ľudská hlúposť a zloba je večná ... za volantom určite.

Sú to takmer štyri roky, čo som naposledy zažila strach, zúrivosť, bezmoc a zase strach. To bolo vtedy, keď som sedela za volantom starej Fifinky, v aute mala dve deti a do kufra nám napálil chlapík na Pole. A potom ... a potom zbabelo zdrhol.

  • 9. feb 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 621x
  • 28
Tu sa jazdí na nárazník

Michaela Tischlerová - Bednárová

Tu sa jazdí na nárazník

dnes, cca 11:30, Heydukova, Bratislava.

  • 2. sep 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 617x
  • 91
Parkujem ako idiot II.

Michaela Tischlerová - Bednárová

Parkujem ako idiot II.

Obytná zóna, Rovinka.

  • 6. júl 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 402x
  • 21
Na parkoviskách sranda nie je I. - Parkujem ako idiot!

Michaela Tischlerová - Bednárová

Na parkoviskách sranda nie je I. - Parkujem ako idiot!

Nie, na slovenských cestách nie je iba zábava. Vlastne popravde, tá tam nie je skoro nikdy.  Nuž a na parkoviskách je to pre akokoľvek znevýhodneného vodiča veľakrát o držku.

  • 26. máj 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 581x
  • 20
Podobnosť čisto náhodná?

Michaela Tischlerová - Bednárová

Podobnosť čisto náhodná?

ej veru, i ja si môžem ako Peter Lipa, spokojne nôtiť: "ach ten je môj, ten sa mi podobáááá"A už po druhý krát! Ja sa mám.

  • 18. feb 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 281x
  • 4
reklama
Na cestách je sranda VI.

Michaela Tischlerová - Bednárová

Na cestách je sranda VI.

Vždy ma trápilo, akú veľkú protekciu človek musí mať, aby dostal nejaké pekné evidenčné číslo na svojho tátoša. A nie hociaké. Napríklad, napríklad také najsamprvé ...

  • 16. feb 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 256x
  • 13
Na cestách je sranda V.

Michaela Tischlerová - Bednárová

Na cestách je sranda V.

alebo don‘t drink and drive.

  • 12. feb 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 120x
  • 1
Na cestách je sranda IV.

Michaela Tischlerová - Bednárová

Na cestách je sranda IV.

ďalšia zo série Vyzdob si auto.

  • 5. feb 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 047x
  • 11
Na cestách je sranda III.

Michaela Tischlerová - Bednárová

Na cestách je sranda III.

tentokrát nie EVČ, ale originálne nápisy na autách ... Brno, 3.októbra 2008

  • 26. nov 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 661x
  • 8
Na cestách je sranda II.

Michaela Tischlerová - Bednárová

Na cestách je sranda II.

ďalšia z originálnych EVČ 3. novembra 2007, Zvolen.

  • 12. nov 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 6 355x
  • 9
reklama
Na cestách je sranda I.

Michaela Tischlerová - Bednárová

Na cestách je sranda I.

fotené v Bratislave, Ružinove. 22. novembra 2007

  • 27. okt 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 6 586x
  • 23
Hľadá sa majiteľ auta

Michaela Tischlerová - Bednárová

Hľadá sa majiteľ auta

Týmto pozdravujem toho hajzla, ktorý dnes pred 17tou na Tomášikovej ulici v Bratislave nedobrzdil na červenú a takmer v plnej rýchlosti narazil zozadu do našej Felície. A potom ZDRHOL! Čítate dobre! Skrátka, odišiel z miesta nehody bez toho, aby sa presvedčil, či sme v poriadku. Na palube: 10-mesačná Gulička, 7 ročný Aďko a ja. Mám pre Teba odkaz, ty blbeček: zabudol si si tam EVČ: BA 020 MZ. Odovzdajú ti ho na policajnej stanici. Teším sa, ako sa tam stretneme pri šetrení nehody. Ja len, že nepoznám argument, ktorým by sa toto dalo ospravedlniť a dúfam, že sa mu to vráti.

  • 2. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 169x
  • 140
Jazda po obchvate

Michaela Tischlerová - Bednárová

Jazda po obchvate

Áno, to som bola ja. To ja som sa dnes serinkala po obchvate 70 km/hod. Ale vôbec ma nemrzí, že som šla o desať kilometrov za hodinu pomalšie ako je dovolené. Dovolené, nie odporúčané. Je to maximálna rýchlosť, nie minimálna. A ešte ďakujem vodičom 16 aut, ktorí dávali na vedomie zmenu smeru smerovkami. Nnapríklad pri predbiehaní alebo výjazde z obchvatu. Áno, na to ich máte! 16 z 114 je žalostne málo. A áno, toto je zúrivý článok.

  • 15. nov 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 504x
  • 79
Ja Vám to nerobím naschvál!

Michaela Tischlerová - Bednárová

Ja Vám to nerobím naschvál!

Dalo by sa to ešte nazvať: Ja viem ísť rýchlejšie, ale nemôžem!

  • 17. máj 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 445x
  • 18
Nedočkavci v doprave a slušnosť

Michaela Tischlerová - Bednárová

Nedočkavci v doprave a slušnosť

Doprava v Bratislave je kapitola sama o sebe. Nebudem sa ale tentokrát rozťahovať po stránke s tým, že MHD-kári jazdia s ľuďmi ako s dobytkom. Tentokrát o inom.

  • 23. okt 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 354x
  • 10
reklama
Komplikácie spojené so sídliskovým parkovaním

Michaela Tischlerová - Bednárová

Komplikácie spojené so sídliskovým parkovaním

Celý večer som sa vytešovala z toho, že konečne nasneží. Bude sanica, lyžovačka, šmyky .... Zimná romantika.

  • 25. nov 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 539x
  • 10
Záhada ponického trojuholníka

Michaela Tischlerová - Bednárová

Záhada ponického trojuholníka

To, že rada šoférujem nebudem donekonečna opakovať. Aj tak to skoro všetci vedia a už im to pomaly, ale isto lezie na nervy. Sú však veci, ktoré lezú na nervy mne. Keďže som sa cez víkend konečne dostala k digitálnemu fotoaparátu, zvečnila som jeden pozoruhodný motoristický úkaz ..... Však posúďte sami.

  • 4. júl 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 242x
  • 15
Už zas som zaľúbená !

Michaela Tischlerová - Bednárová

Už zas som zaľúbená !

Už minule som si povedala, že je na čase, aby som konečne zobrala rozum do hrsti a začala sa správať dospelo. Ha!, lenže sľuby sa sľubujú a úbohá Lienka ich porušuje. Aj tie, ktoré dá sama sebe. Tentokrát som sa zaľúbila veľmi nešťastne. Porušila som okrem iného aj svoj vnútorný etický kódex - Láska na pracovisku je tabu! Shame on me!

  • 8. jún 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 800x
  • 20
Najrýchlejšie auto v kolóne

Michaela Tischlerová - Bednárová

Najrýchlejšie auto v kolóne

-Vieš, ktoré auto je najrýchlejšie? -Ferrari? -Avia, lebo je vždy prvá v kolóne! Určite to poznáte. Nielen vtip, ale aj z praxe. Ale tentokrát to bolo inak ... .

  • 27. apr 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 521x
  • 12
Láska je iracionálna

Michaela Tischlerová - Bednárová

Láska je iracionálna

Som hrdou držiteľkou vodičského preukazu, takmer rok (za pár dní). Dokonca v januári som starú dobrú ružovučkú knižočku vymenila za fungl nový Eurovodičák - čo ak by náhodou. :) Som jednou z tých šťastných, ktoré mohli jazdiť na vlastnom od prvého dňa. Okrem toho som pomerne často vyfasovala aj nejaké to cudzie, či firemné. Niekto si povie, že riziko ... dať auto do rúk žene, novovodičke. Ale poviem Vám, jazdím rada. Za rok som najazdila vyše 11 000 km.

  • 8. feb 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 611x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu