reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Michaela Tischlerová - Bednárová

Michaela Tischlerová - Bednárová

Bloger 
  • Počet článkov:  173
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Priatelia sú ľudia, ktorí veria v moju budúcnosť, aj keď poznajú moju minulosť.BugsPhoto Zoznam autorových rubrík:  Je krátky jak rebrík do kurínaSom sa na-srdilaTaká "normálna" rodinaDeti vidia inakA neumrieme hladom!HugoMini a maxistretká a iné rozkoPrírodné etudyCtime tradícieDrivingFeminizmusSúkromnéod šialenej manželkyNezaradené

reklama

Súkromné

Zuzkám

Michaela Tischlerová - Bednárová

Zuzkám

jedna z mojích najobľúbenejších piesní. Všetko dobré a nech Vás obchádzajú strasti z oboch filmov, kde pieseň zaznela ...

  • 11. aug 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 114x
  • 41
Teraz som už tvoj služobník Boží

Michaela Tischlerová - Bednárová

Teraz som už tvoj služobník Boží

Čakal som, čakal na Pána a on sa ku mne sklonil. Vyslyšal môj nárek a vytiahol ma z jamy hrôzy, z bahnitého kalu ... (Ž 40,2-3) Fotografie z Kamilkovej vysviacky a primícií (Prešov - Trebišov)

  • 1. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
Petícia na záchranu romantiky

Michaela Tischlerová - Bednárová

Petícia na záchranu romantiky

Moji milí, romantika - romantika všedných dní je ohrozená!

  • 20. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 12
Šťastie sa dá odvážiť, aj zmerať

Michaela Tischlerová - Bednárová

Šťastie sa dá odvážiť, aj zmerať

a kto tvrdí opak, neverte mu! Dokonca sa dá vidieť a počuť.

  • 24. júl 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 250x
  • 17
Za akú cenu?

Michaela Tischlerová - Bednárová

Za akú cenu?

Minule som premýšľala. Hej, správny postreh - bolelo. A keby len hlava.

  • 19. sep 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 13
reklama
Zdieľaná poézia III.

Michaela Tischlerová - Bednárová

Zdieľaná poézia III.

Hľadá sa autor - part drei :)

  • 30. aug 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
O zlyhávaní

Michaela Tischlerová - Bednárová

O zlyhávaní

Neviem, čo cítim viac, ktorá emócia je silnejšia. Hanba, smútok alebo hnev. Práve som dočítala článok na portály Pravdy (http://spravy.pravda.sk/sk_ckronika.asp?r=sk_ckronika&c=A050207_092525_sk_ckronika_p02). Viem. Nie je to prvá, ani posledná správa s takýmto smutným obsahom. Veru, nie som žiadna precitlivelá krehotinka. Skutočne som na posledy plakala takmer pred 3 rokmi. Mám na mysli plač, ktorý vyviera z ťažko definovateľnej hĺbky mojho vnútra. Nedá sa potlačiť, nedá sa zastaviť, zamaskovať, nedá sa zmeniť na smiech cez slzy. Nefalšovaná bolesť v priamom prenose.

  • 9. feb 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 7
reklama
SkryťZatvoriť reklamu