reklama

Pre Barborku Bednárovú od Andrejka

Milá Barborka, maminka mi práve povedala o tom, že si prišla na tento svet. Tak vitaj v klube!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

Asi si sa ešte nestihla poobzerať po tomto prekrásnom svete za taký krátky čas. Možno sa Ti na prvý pohľad bude zdať trochu studený ... Je pravda, že mamičkine bruško to nie je, ale buď pokojná. Mamičkina či ockova náruč ohreje aj najstudenší kameň. A neboj sa. Ta včerajšia tma, to je len prechodné. Ja som bol tiež prekvapený, keď ráno vyšlo slniečko. :) A predstav si: bude to tak každý deň! Ráno výjde, bude svietiť a hriať, a večer pôjde s nami búvať.

Počul som, že si mala vyše štyroch kíl! Ja som bol síce o 600 gramov ľahší, ale nech ťa ani nenapadne chudnúť! Práve naopak! Dnes sú v móde aj tak venušine tvary, žiadne Twiggy. Poriadne papaj, aby si vládala objavovať svet.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A propos, svet. Možno sa Ti teraz zdá, že je akýsi veľký. Aj ručičky a nožičky sú akosi priďaleko ... Aj mne sa tak zdalo ... Ale poviem Ti, to nie je všetko! Za dverami Tvojej izbičky je ešte väčšia chodba. A ešte len budeš prekvapená, že chodbou sa dá výjsť úplne von! Von sú iné domy - niektoré aj väčšie ako tento, stromy, voňavé kvietky, iní ľudia, deti a dokonca zvieratká.
To sú také malé a veľké chlpaté a menej chlpaté potvory. Väčšina z nich je veľmi prítuľná, ale moja mamka aj tak nemá rada, keď ich stískam. Ževraj v nich bývajú ešte menšie zvieratká. Veľmi tomu nerozumiem, ale mamku poslúchať treba!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Život je úplne prekrásny. Mamka hovorí, že wonderful a keby bol o trošku lepší, tak to ani nevydrží. No neviem, ale ja by som ešte ďalšie dva kúsky torty vydržal. :) Inak, Tvoj život bude skutočne nádherný. Do jedného roka nemusíš vôbec nič robiť. :) O všetko bude postarané: papaníčko príde až k Tebe, plienky sa budú meniť skoro samé a všade Ťa odnesú. Stačí zakričať.
Len tak medzi nami: ja som začal chodiť ako 10-mesačný. Trocha ma to nudilo - stále sa len vyvážať. Ale keby som bol vedel, že potom ma už nebudú toľko nosiť, veru by som počkal. Daj na mňa, počkaj aspoň do roka. Do staroby sa nachodíš dosť a aspoň Ťa nebudú bolieť nôžky.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Z jedla je zatiaľ najlepšie mliečko a to si myslím doteraz. Budú Ti nosiť všelijaké dobroty. Ale to Ti vravím: mliečko je dobré na kosti a zuby. Ozaj zuby, tak to ešte príde. Zubky Ti narastú v pusinke. Trošku to boľká, ale keď ich budeš mať aspoň 5, tak môžeš pohrýzť jabĺčko sama. A to ti je vec: žiadne kašičky.

A nezabudni: keby si sa chcela niečo opýtať, kľudne sa ozvi. Rád Ti poradím - moje dlho(štvor)ročné skúsenosti sú Ti k dispozícií.

A ešte niečo: zabudni sa bociana! Narástla si v maminkinom brušku, tak ako Tvoj braček. Maminka Ťa 9 mesiacov všade so sebou nosila. Starala sa o Teba, rozprávala sa s Tebou, hladkala Ťa a spievala Ti. Tvoj otecko jej veľmi pomáhal a tiež sa Ti často prihováral. Veľmi, veľmi Ťa ľúbia a urobia pre Teba čokoľvek.

Michaela Tischlerová - Bednárová

Michaela Tischlerová - Bednárová

Bloger 
  • Počet článkov:  173
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Priatelia sú ľudia, ktorí veria v moju budúcnosť, aj keď poznajú moju minulosť.BugsPhoto Zoznam autorových rubrík:  Je krátky jak rebrík do kurínaSom sa na-srdilaTaká "normálna" rodinaDeti vidia inakA neumrieme hladom!HugoMini a maxistretká a iné rozkoPrírodné etudyCtime tradícieDrivingFeminizmusSúkromnéod šialenej manželkyNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu