reklama

Konečne som si kúpila Nota Bene

Nie, tento článok nie je o tom, ako som sa správala ľudsky. Nechala som niekomu 20 korún, klikajte mi. Toto je smutný článok o tom, ako sa ťažko robí dojem, keď Vám ho ostatní kazia.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (27)

Situácia no.1 pri Obchodnej ulici v Bratislave:

P1: Panička, nekúpite si prosím Nota Bene?
L: Áno rada.
P1: Prepáčte, ale nemám Vám vydať.
L: To je v poriadku, to je pre Vás.

Nastáva trápna chvíľka ticha, po ktorej predajca sklopí oči do zeme a zašemotí: "Necháte mi to číslo? Je posledné. Potrebujem peniaze..."
Priznávam sa dobrovoľne, trochu prudšie akoby sa patrilo, reagujem: "Nie. Rada Vám pridám, ale ten časopis chcem."
Na to mi predajca peniaze vracia so slovami "to radšej potom nie" a odchádza s prianím pekného dňa. Kým sa dostanem k autu, vidím ako oslovuje ďalších. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Situácia no.2, HM Tesco Zlaté Piesky:

Podarilo sa mi nájsť mamičkovských flek a zaparkovať. Kým si chystám kabelku, vidím ako pri šoférových dverách prestupuje predajca Nota bene. Automaticky peňaženku znovu vyberám.

P2: Iba som sa Vás chcel opýtať, či nechcete Nota Bene.
L: Áno. Už som si aj peniaze nachystala, ako som Vás zbadala.
P2: Ďakujem.

Po ďalšej trápnej chvíľke, kedy na seba uprene pozeráme, to nevydržím a pýtam si číslo. "Ale to je posledné. To nemôžem!" No fíha, takto to nefunguje, môj milý!

L: Ale ak mi ho nedáte, chcem peniaze späť. Pokiaľ viem, predaj funguje tak, že máte polovicu z toho, čo predáte, nie?!
P2: Ale ja nemám na ďalšie číslo.
L: A to ako? Veď som Vám dala podstatne viac.
P: Ale ja potrebujem ešte viac, mám problémy. Prepáčte. Pekný deň!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Situácia no.3, HM Tesco Lamač:

Parkujem kdesi úplne v prdeli, lebo na mamičkovskom mieste parkuje stánok s chryzantémami. Vykladám deti, pristupuje predajca. 

P3: Nekúpite si pani, Nota Bene?
L: A dáte mi ho?
P3: A prečo by som nemala?

Uj, tu som zaťala do nesprávneho stromu - urazený tón mi to prezradil. 

L: Prepáčte, nechcela som Vás uraziť. Ale dvakrát som sa minulý týždeň pokúsila kúpiť si časopis a odmietli mi ho dať.
P3: Hej, takých poznám. Špekulanti. Kazia nám všetkým, čo sa snažíme, meno. Viete aké je to ťažké, predávať v posledných dňoch?! Práve kvôli nim, nám zase neveria. To aby som každého presviedčala, že som normálna. Aj dieťa nechávam doma. Mám dcérku, tak ako vy. Raz - dvakrát som ju mala so sebou a potom vykrikovali na mňa, že chcem citovo vydierať ľudí. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Prečo o tom píšem? Prvým dvom predajcom som nechávala 100,- Sk. Z každého predaného kusa majú 20 korún. Takže ak rátam správne: ak by mi boli predali svoje "posledné" číslo, boli by ziskoví 60,- Sk oproti štandardnému obchodu. Z toho by si mohli kúpiť o 3 čísla viac .... hovorí sa tomu babka k babce ... Napriek tomu mi ho nedali. Dokonca radšej riskovali, že ich niekto nahlási. Obaja mali totiž preukaz. Zrejme sa im to musí bohovsky oplatiť, keď podstupujú také riziko. 

Nehlásila som ich len kvôli tomu, že inak boli "v poriadku". Čistí, nepáchli alkoholom ani cigaretami, boli veľmi slušní a neobťažovali. Len toho časopisu sa vzdať akosi nechceli. Škoda.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A ako na potvoru, dnes som mala iba 50,-Sk. Ten pani by som tringelt nechala s radosťou. 

Michaela Tischlerová - Bednárová

Michaela Tischlerová - Bednárová

Bloger 
  • Počet článkov:  173
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Priatelia sú ľudia, ktorí veria v moju budúcnosť, aj keď poznajú moju minulosť.BugsPhoto Zoznam autorových rubrík:  Je krátky jak rebrík do kurínaSom sa na-srdilaTaká "normálna" rodinaDeti vidia inakA neumrieme hladom!HugoMini a maxistretká a iné rozkoPrírodné etudyCtime tradícieDrivingFeminizmusSúkromnéod šialenej manželkyNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu