reklama

Miesto, kde sa narodila moja duša

Rodinu, nepríjemné situácie a niektorých známych si človek nevyberá. Niekedy je vecí priveľa a človek má pocit, že nesie tiahu celého sveta so všetkými jeho hnevmi, zlými úmyslami a zbytočnými rečami.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (17)

((z01))

Vtedy si pripomínam svoj "vysnený" domov. Je tam teplo, ošarpané domy a takmer z každého miesta znie hudba. Čarovná hudba.

((z02))

Smutná, veselá, koketná, ale pre mňa každou notou dokonalá. Prirodzene filtruje moje emócie do prijateľnej formy.
Okrem pár ľahko odhaliteľných slov, nerozumiem ani mäkké fň. Ani to nechcem, nevadí mi to. Ba priam sa bojím, že som porušila niečo krásne. Tak ako sa človek občas bojí zmeniť platonický vzťah.
Tam, odkiaľ pochádza, sa narodila moja duša. Tam je môj domov, tam je moje útočisko. Tam sa cítim slobodná.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

((z03))

Nájsť ho je nádherné.

((z04))

((z05))

Michaela Tischlerová - Bednárová

Michaela Tischlerová - Bednárová

Bloger 
  • Počet článkov:  173
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Priatelia sú ľudia, ktorí veria v moju budúcnosť, aj keď poznajú moju minulosť.BugsPhoto Zoznam autorových rubrík:  Je krátky jak rebrík do kurínaSom sa na-srdilaTaká "normálna" rodinaDeti vidia inakA neumrieme hladom!HugoMini a maxistretká a iné rozkoPrírodné etudyCtime tradícieDrivingFeminizmusSúkromnéod šialenej manželkyNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu