reklama

Na cestách je sranda V.

alebo don‘t drink and drive.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Toto heslo podporujem všetkými desiatimi. Vlastne tridsiatimi, keďže deti sú vždy "za mňa."

Nie som si však istá, čo si mám myslieť o rajtovaní pod vplyvom alkoholu.

Koncom januára v jednej malebnej dedine zvolenského okresu. 20:15 hod.
Zrazu dupot. Pomoooc, vari nám chce stádo zvalcovať Rogera?

Nie, len sa asi báli, aby sme im parkovacie miesta nevyfúkli. :)

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Michaela Tischlerová - Bednárová

Michaela Tischlerová - Bednárová

Bloger 
  • Počet článkov:  173
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Priatelia sú ľudia, ktorí veria v moju budúcnosť, aj keď poznajú moju minulosť.BugsPhoto Zoznam autorových rubrík:  Je krátky jak rebrík do kurínaSom sa na-srdilaTaká "normálna" rodinaDeti vidia inakA neumrieme hladom!HugoMini a maxistretká a iné rozkoPrírodné etudyCtime tradícieDrivingFeminizmusSúkromnéod šialenej manželkyNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu