reklama

Tu sa jazdí na nárazník

dnes, cca 11:30, Heydukova, Bratislava.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (91)

Prechádzali sme Heydukovou, keď pred nami náhle zastalo auto a rozhodlo sa pozdĺžne zaparkovať na pravej strane. Šlo o strieborný sedan a bol evidentne dlhší ako parkovacie miesto. Napriek tomu sa vodič rozhodol, že on TO DÁ!

Neveriacky sme pozerali, ako pri nacúvaní oprel svoj zadný nárazník o auto stojace za "jeho" parkovacím miestom (starší tmavomodrý sedan). Potom vyšiel z miesta, lepšie natočil kolesá a pokúsil sa znovu zaparkovať. Znova drcol do modrého sedana a dokonca ho posunul. Na niekoľký krát sa mu podarilo zaparkovať. Celý manéver, napriek môjmu siahodlhému opisu, trval maximálne dve minúty.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Posunuli sme auto na úroveň vodiča a naznačila som mu, aby stiahol okienko...

L: Prepáčte, mali by ste si dávať lepší pozor. Pri parkovaní ste dva krát trafili auto za vami. 
V: No a? Tu sa jazdí nárazník na nárazník. 
L: To nemyslíte vážne?
V: Pozrite si moje nárazníky. Predný aj zadný sú obité. 
L: Takže, keď obili nárazníky Vám, môžete ťukať vy iné autá?
V: Tu je to normálne, ja tu hneď bývam, tak to viem. Nárazník na nárazník.
L: Tak dúfame, že Vás niekedy pri tom normálnom parkovaní uvidí aspoň mestský policajt a poriadne vám to vysvetlí.

Už po prvej, pre mňa šokujúcej odpovedi, mi bolo jasné, že ten rozhovor nemá zmysel. Ale ten pokoj, s akým tie slová vyslovil, ma vytočil do bledozelena. Ten dobre udržiavaný 6O-nik ma naštval tak, že som zabudla na EVČ oboch vozidiel. Ale ak sa majiteľ tmavomodrého sedanu spozná, rada mu pôjdem na poisťovňu dosvedčiť, ako k tým obitým nárazníkom prišiel.

Michaela Tischlerová - Bednárová

Michaela Tischlerová - Bednárová

Bloger 
  • Počet článkov:  173
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Priatelia sú ľudia, ktorí veria v moju budúcnosť, aj keď poznajú moju minulosť.BugsPhoto Zoznam autorových rubrík:  Je krátky jak rebrík do kurínaSom sa na-srdilaTaká "normálna" rodinaDeti vidia inakA neumrieme hladom!HugoMini a maxistretká a iné rozkoPrírodné etudyCtime tradícieDrivingFeminizmusSúkromnéod šialenej manželkyNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu