reklama

Podozrenie z nelegálnej činnosti? Ja nemám pripojenie na internet!

Obsah príbehu je jasný. Objavila sa linka a nezáleží na tom, od koho a kedy. Záleží na tom, že sa jedná o nelegálnu činnosť. Občan si pokladá za svoju povinnosť, oznámiť to orgánom, aby to preverili. Ale orgány nemajú pripojenie na internet. Čo teraz?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (77)

Partička ľudí alebo jedinec (na tom predsa nezáleží, jeho/ich identita je predsa neznáma) si založil internetový obchod. Tovar, ktorý obchod ponúka, by jeden bežný občan zaradil do skupiny drog. Na to, aby to bolo priechodné, zverejnil spolu s cenníkom aj poučenie, že sa jedná iba o "výrobky kolekciového charakteru, nevhodné pre ľudskú spotrebu a ich konzumáciu". A ešte sa dočítate, že ak chcete nakupovať, musíte byť plnoletý a ak ste mladší ako 18 rokov, musíte opustiť stránku. Nepropagujú predsa predaj drog, ich výrobu a užívanie. "Všetky produkty sú predávané iba ako suveníry. Nenesieme žiadnu zodpovednosť za vzniknuté škody právnej, fyzickej a morálnej v dôsledku nesprávneho použitia prípravkov zakúpených tu. Všetky informácie obsiahnuté v popise a na obale výrobkov slúžia na účely pre zberateľov a neporušujú zákon. Žiadny z výrobkov predávaných na tejto stránke by nemali byť konzumované, kto berie lieky predpísané lekárom, tehotné ženy, ľudia s vysokým krvným tlakom, ľudia s chorobami štítnej žľazy alebo srdca, ľudia s cukrovkou, ľudia s MAO (monoaminooksydazy), prostriedkov a antidepresív, alebo akékoľvek iné lieky na predpis."

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Šľachetné, v skutku veľmi pôsobivé. Firma je zastúpená aj vlastnou advokátskou kanceláriou, keby niečo. Keby niečo, tak nič, veď to sú iba suveníry. O opaku však svedčia ceny suvenírov a reakcie vo fóre:

"????? jaaj inak dobry stav juuj strašna bomba :"

"????? ma kruto znicil hrozne stavy uz si ho nedam, ????? je v pohode slabsie ako ????? aa dal som si 1,5 gumi ????? a mal som 2 dni stavy takze dovidenia ekiny :D brutalne stavy moc"

"Jebly sme si po jdnom natahu x) a bol som som KO x) Ziadna trava mi toto nerobila proste pecka ????? !! xDD ine namotavkys 0.5 g sme za zlozili 6 xD a ese ja zostalo neskutocne stavy doporucujem xD"

SkryťVypnúť reklamu
reklama


S vedomím, že to môže byť recesia, sa občan zľakol (predsa len má tri deti) a zavolal na políciu. Na 158 ich informácia celkom zaujala a prepojili občana na OR PZ. Na OR PZ sa zhodli, že občan má trvalé bydlisko spadajúce pod Obvodné oddelenie PZ Dunajská Lužná. Príslušníka na obvodnom oddelení občanova žiadosť o prešetrenie mimoriadne pobavila. Nekalá činnosť sa totiž týka internetu. Príslušník totiž NEMÁ pripojenie na internet a preto NIE JE MOŽNÉ činnosť preveriť. Vlastne pripojenie na internet má riaditeľ, ale i tak to nie je možné prešetriť. Internet je totiž po celom svete a teda majiteľ stránky može byť kdekoľvek a ktokoľvek a teda činnosť vlastne ani nemusí existovať.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

"Ale pán policajt, stránka má aj kamenné obchody na Slovensku, zastupuje ju slovenská advokátska kancelária. Veď od Vás nežiadam zatýkanie. Len preverenie. Aby sa mi lepšie spalo. S týmto predsa nie sú žarty."Príslušník to však nemá v kompetencii a patrí to pod protidrogovú jednotku. Nevadí, občan zavolá inam. To je zvytočné, lebo jednotka odkáže občana znova späť na obvodné oddelenie. A na obvodnom oddelení nemajú príslušníci pripojenie na internet.

Chvíľu diskutoval občan s príslušníkom o zmysle policajnej práce, o rozdielnych reakciách polície ak by šlo o podozrenie z nelegálnej činnosti priamo pod občanovým oknom a priamo pred občanovými očami na monitore. I došli k záveru, že ak občan tak nástojčivo trvá na ohlásení, môže sa dostaviť osobne. Dovtedy sa nič nebude robiť. Ale však hádam to bude legálne, ak sa netaja a otvorene obchodujú na internete.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A vtedy sa občan opýtal na príslušníkove meno, aby vedel, ktorý ochotný príslušník tak horlivo vykonáva svoje povolanie. Zrazu mal podporučík XY chuť zapísať si občanovo meno, aby bol záznam o volaní. Zrazu.

PS:
Pôvodne som bola nesmierne vytočená zo samotnej existencie stránky. Koľko nebezpečenstva ukrýva. Áno, môže to byť recesia na päťdesiatu piatu, ale i reálna hrozba. Pre moje deti, pre ich kamarátov, pre hocikoho. Ako som sa pokúsila argumentovať aj policajtovi: pre mňa ako človeka, ktorý pracuje s počítačom, orientuje sa v internete a "moderných" technológiách, je internetový obchod najpohodlnejšia forma nákupu. Nakupujem pohodlne, rýchlo, bez námahy a anonymne priamo z domu. V tomto prípade aj bez neželaných svedkov.
Napriek tomu, že vyššie uvedené ma desí stále, neskutočne som rozčúlená z prístupu polície. Je možné, aby dnes, keď sa môžem k doktorovi bez problémov objednať na presný čas bez toho, aby som sa vyzliekla z pyžama a zdvihla telefón, nemá policajné oddelenie pripojenie na internet?
A ak ho nemá a opomenieme dôvod tejto absencie, ako je možné, že policajtovi je zaťažko presunúť riť do inej kancelárie alebo kamkoľvek? Nereklamujem predsa vyfúknuté koleso.
A ako je možné, že sa ma nepriamo pokúsi odhovoriť od oznámenia a presvedčiť ma o jeho zbytočnosti? Lebo má veľa práce? Lebo sa mu nechce? Lebo ... ale je to vôbec podstatné???

Michaela Tischlerová - Bednárová

Michaela Tischlerová - Bednárová

Bloger 
  • Počet článkov:  173
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Priatelia sú ľudia, ktorí veria v moju budúcnosť, aj keď poznajú moju minulosť.BugsPhoto Zoznam autorových rubrík:  Je krátky jak rebrík do kurínaSom sa na-srdilaTaká "normálna" rodinaDeti vidia inakA neumrieme hladom!HugoMini a maxistretká a iné rozkoPrírodné etudyCtime tradícieDrivingFeminizmusSúkromnéod šialenej manželkyNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu