reklama

Vieš mami, musel som sa poradiť! S kým iným?!

Máme doma pubertiaka. Má síce iba 9 a pol roka, ale plieska ho, ani keby nastupoval na strednú. Nebude predsa chodiť na prechádzku s dvoma babami. Ani mojkať sa už nemusí. Všetko vie, všade bol ...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (13)

Vrátil sa zo školy:
"Mamka, idem fotiť Nikolasa. Ja viem celkom dobre fotiť, musím si to uznať. Ale máš nejakú radu? Nemám mu odrezať nohy a zmestiť hlavu, to viem a nad hlavou taký centimentrík nechám. A čo myslíš? Radšej doma, na záhrade alebo na ulici?"

"Asi radšej na záhrade."

"Myslel som si. Zelená je pekná. Myslel som si, ale musel som sa s tebou podariť. No s kým iným, chápeš!"

Sú situácie, ktoré ma dostanú ... taká somarina a slzím ako malá.

Michaela Tischlerová - Bednárová

Michaela Tischlerová - Bednárová

Bloger 
  • Počet článkov:  173
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Priatelia sú ľudia, ktorí veria v moju budúcnosť, aj keď poznajú moju minulosť.BugsPhoto Zoznam autorových rubrík:  Je krátky jak rebrík do kurínaSom sa na-srdilaTaká "normálna" rodinaDeti vidia inakA neumrieme hladom!HugoMini a maxistretká a iné rozkoPrírodné etudyCtime tradícieDrivingFeminizmusSúkromnéod šialenej manželkyNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu