reklama

Tmavé okná

Tak veľmi som túžila po tom, aby aspoň v polovici okien blikotalo svietielko. Aspoň chvíľku ....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)
Obrázok blogu

Písal o tom Paľko Bujdák, hovorili o tom ženy aj pred naším vchodom. Napriek tomu sme sa večer pozerali na tmavé okná.

Smútok obchádza moje srdce, keď pozerám do tmy. Smútok sa vkráda do srdca, keď pribúda skiel prepúšťajúcich iba modravú žiaru. Ťažko sa skrývajú slzy, keď sa ma 4-ročný syn pýta: "Mamka, nikto si nespomenul na detičky?"

Nádej sa vracia, keď sa v okne naproti rozhoria dva plamienky. Dva nie je veľa, ale možno predsa len nezabudli...

Michaela Tischlerová - Bednárová

Michaela Tischlerová - Bednárová

Bloger 
  • Počet článkov:  173
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Priatelia sú ľudia, ktorí veria v moju budúcnosť, aj keď poznajú moju minulosť.BugsPhoto Zoznam autorových rubrík:  Je krátky jak rebrík do kurínaSom sa na-srdilaTaká "normálna" rodinaDeti vidia inakA neumrieme hladom!HugoMini a maxistretká a iné rozkoPrírodné etudyCtime tradícieDrivingFeminizmusSúkromnéod šialenej manželkyNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu