reklama

Zamyslenie na Norine motívy ...

... celý článok je inšpirovaný veľmi podareným textom Nory Figmikovej. Najprv som sa zabavila a potom zamyslela. Výsledky nižšie.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (17)

  Od ženy ako do partnerky sa vyžaduje, aby :

1. Bola vždy dobre a správne naladená.
&
6.Vôbec nedávala najavo akékoľvek rozčarovanie, či negatívne pocity. NIKDY.
Aká romantika. Jasné, že by to bolo ideálne. Byť vždy milá, veselá, dobre naladená ... pripravená absorbovať všetky nálady svojho partnera a zlepšiť mu deň. Skúšala som to, ale nejde mi to ani trochu. Keď so mnou lomcuje sklamanie, neviem sa usmievať. Všetky na mne vidieť.
A tak, keď ma pochytí smútok, som ticho. Ak hnev zvyšujem hlas a keď som šťastná, objala by som celý svet.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

2. Sa o seba starala. Koniec koncov, konkurencia je fakt veľká.
Ja som bola vždy tak naivne presvedčená, že ľuďom na sebe nemôže navzájom záležať len kvôli vzhľadu. A aby som po byte chodila nalíčená, upravená ... na čo som si potom kúpila tepláky?

3. Bola oporou - ak sa niečo stane - za kým iným pôjde? Jasné že za kamarátmi do baru, ale kto mu pofúka zranené ego a urazenú ješitnosť, prípadne ho vypočuje ak je mu smutno?
A to som naozaj naivná, keď si myslím, že partneri sú v ideálnom prípade zároveň aj najlepšími priateľmi? No dobre, tak nie vždy sú, ale fúkať niekomu ego? Ee! Ja sama ho mám také veľké, že ho ledva zvládam a jediný rozumný spôsob ako ho skrotiť, je podpichnúť moju ješitnosť, nie ju čičíkať a hýčkať. A chlapi nie sú o nič lepší.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

4.Sa starala o domácnosť, ALE : bez toho, aby ho to obťažovalo. Navariť - to áno. Volať ho k stolu ak práve niečo rieši, najmä ak sedí za počítačom - nikdy. Poznám typy ktoré sú alergické na zvuk zapnutého vysávača - ten treba zapínať zásadne vtedy, ak je on mimo domu.
&
10. Ho proste neotravovala tým, že z nejakého trička nevyšli nejaké fľaky, príp. či na večeru má byť segedín alebo kolienka na šťave, alebo či má po služobke na pranie nejaké veci.
Tak to teda nie! Konzumujeme obaja? Obliekame sa obaja? Tak fungujeme v domácnosti obaja! Každý svojím dielom.

5.Ho neobťažovala plánovaním a organizovaním, ale aby bola spontánna. Najmä plánovanie víkendu 2 dni vopred je absolútna nehoráznosť.
&
7.Aby pochopila, že ak sa veci neriešia ihneď, nič sa nestane. Buď sa "nejako " vyriešia samé, alebo to už bude premlčané. Ak niečo horí, bude sa to riešiť vtedy.
No tak sa aj košele operú "samé", a keď si nebude čo obliecť do práce, bude sa to riesiť vtedy. Napríklad. :)
Potrebujem a chcem sa rozprávať. Hovoriť o vesiach skôr, ako nás zavalia. Úprimne - asi sa mi to často nedarí. Ešteže sme na to dvaja.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

8.Aby konečne pochopila, že počítač je super number one hero a nad ten jednoducho nie je!
Takému by som asi odkázala, že nech ho potom počítač večer nakŕmi a v noci nech sa k nemu pritúli. A ešte iné ...


Ako to tak sumarizujem: partnerka roka, ba ani týždňa zo mňa nebude. Asi sa mám hodne čo učiť, veľa si všímať. Napríklad aj, vlastne hlavne to, že Môjho srdca šampión ma takúto akceptuje. A to sa NAOZAJ oplatí.

Michaela Tischlerová - Bednárová

Michaela Tischlerová - Bednárová

Bloger 
  • Počet článkov:  173
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Priatelia sú ľudia, ktorí veria v moju budúcnosť, aj keď poznajú moju minulosť.BugsPhoto Zoznam autorových rubrík:  Je krátky jak rebrík do kurínaSom sa na-srdilaTaká "normálna" rodinaDeti vidia inakA neumrieme hladom!HugoMini a maxistretká a iné rozkoPrírodné etudyCtime tradícieDrivingFeminizmusSúkromnéod šialenej manželkyNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu