reklama

Salsa alebo ešte trikrát a začnem aj ja ...

Salsa je fantastický tanec. Subjektívny pocit. Som fascinovaná. Objektívna pravda. Odporúčam. Priateľská rada.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (15)

O tom, že sa budem niekedy vlniť v rytmoch latino hudby s nejakým nedreveným fešákom, snívam asi odvtedy ... odkedy snívam. Teda popravde - najprv som snívala len o vlnení, fešák sa tam dosníval neskôr. :D Až donedávna som sa k splneniu svojho sna nedostala. Z rôznych príčin.
Najskôr kvôli tomu, že som tancovala iné tance. Keď som už tancovala menej, tak som zas dlhú dobu bola najsamvyššia zo všetkých tanca-chtivých slečien. A ak sa našiel dostatočne vysoký mladík, tak neostával čas. Ak sa konečne čas našiel, potenciálny tančovník, ktorý bol dostatočne vysoký (aspoň po ramená), neoplýval rytmom. Také výhovorky. A ešte k tomu ja, čo každému obsmŕdam pod nosom s mojím obľúbeným heslom: "Život je otázka priorít. Ak niečo chceš, tak za tým choď!"

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 A tak, keď sa naskytla prvá poriadna možnosť, zdvihla som svoje šunky a ochabnuté svalstvo a šla ho trápiť na prvú hodinu. Lesson numero uno:
No, áno ... začiatky bývajú ťažké ... vlnila som sa ako polámaná stonožka. :D
 

Obrázok blogu

 
Kontrola počtu chodidiel ... dve! Nikdy som si nepomyslela, že mi chvíľu vlastné nohy budú zavadzať ... ale lepšilo sa to. Chvala Pánu Bohu. Dobre to vymyslel, keď nám dal iba dve dolné končatiny.

Obrázok blogu

Trpezlivosť ževraj ruže prináša, ale žiaľ nie môjmu tančovníkovi. (Zdravím Peťo, nech žije žilinská salsa.) Ten ak dúfal, že ak trpezlivo znesie, ako mu skáčem po prstoch a ak ma umorí hneď na prvej hodine, má na veky vekúce od Lienky pokoj ...., tak sa hrozitánsky mýlil! Týdžeň sa mi nesnívalo o ničom inom, len o Havane, Kube, Salse a to všetko v rytme salsy. Booooože, to bolo krásne. :D 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Domáca úloha č.1:
Presvedčiť vhodný genetický materiál zúčastniť sa výučby po mojom boku.
XX: Zlatko, poď na salsu. Je to úplne skvelé. ..
XY: Áno, videl som ... to tam ešte niekedy plánuješ ísť?
XX:  Nie ja ... my! Je to jednoduché. Videl si, polka ľudí je drevená, vrátane mňa, tak si budeme kvit. Ide o dobrý pocit.
XY: Ja mám dobrý pocit aj tu. A vôbec videla si sa, ako si sa tvárila?
XX: Ako? Normálne predsa ...
XY: Tak to teda rozhodne nie! Taká vyrehotaná si dávno nebola, šak sa pozri ... (nasleduje foto dokazovanie sprevádzané snahou poukázať na známu prupovídku o tanci a vertikálnom sexe).
XX:  Čooo?! To nie som ja ... zle si to odfotil! Skresľuješ. Lesson numero duo:
Nohy skrotené sú, ale čo s ostatkom? Dobrá rada a vlastne jediná: "kroky vieš, tak vnímaj hudbu, pozeraj chlapovi do očí, húp sa v bokoch a ... a nechaj sa viesť".
Tak som nerátala kroky, vnímala hudbu, pozerala partnerovi do očí, pohupovala sa, krútila a .... a nechala sa viesť. Moja emancipácia je v troskách! Samozrejme, nebolo to jednoduché, ale po menšom boji a názornej ukážke som musela sama uznať, že na parkete bude šéfom aspoň na chvíľu muž. Funguje to. Výsledný pocit - pokraj blaženosti. ...

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu



Obrázok blogu


A hoci to tak nevyzerá, takto to má byť: (nie som zlomená)...

Obrázok blogu


 
Domáca úloha č.2
Udobrovanie a presviedčanie ...
XX: Zlatko, poď na salsu. Je to fakt, ale úplne najsamskvelé. ..
XY: Áno, videl som ...
XX: Že tam bolo super ....? (tuším pohromu)
XY: Áno, úplne skvele. Chceš sa rovno pozrieť na fotky? Alebo ti postačí ... keď ti poviem sám?
XX:  Ako uznávam, minule som sa možno tvárila, ale teraz som dala pozor. Vtedy to bolo iné .. také nové, vieš?
XY: Tak to by si mal dávať pozor aj Peter, kam pchá ruky. To ich musí mať tam?
XX: Šak to tak všetci ...
XY: Počúvaš sa, čo hovoríš? (nasleduje foto dokazovanie sprevádzané snahou poukázať na známu prupovídku o tanci a vertikálnom sexe).
XX:  Čooo?! To nie som ja ... zle si to odfotil! Skresľuješ...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Lesson posledná:
Včera a tentokrát v Hlavnej slovenskej dedine. Deň predtým prebehlo okukávacie a osmeľovacie kolo. V utorok sa šlo na ostro. Drahý pri stole s nealkoholickým drikom a bez fotenia. Ja s Norikou na parkete cítiac sa ako ostro sledovaný vlak. Vyučujúca výborná, atmosféra príjemná a uvoľnená. :D

A výsledok?
XX: No čo povieš?
XY: Vieš čo? Urobíme to takto: pôjdeme sem ešte zo trikrát a začnem aj ja, dobre?
XX: ...
XY:  Alebo štyrikrát, ale najprv začneme doma, môže byť? Ale začneme ... sľubujem ...

Vernosť prepisu dialógov môže a je ovplyvnená poblúznením z tancovania ....

A tak som chcela len povedať, že ďakujem. Za trpezlivosť a pochopenie určite ... a ak to výjde, tak aj za tú salsu. :D
Ale určite ĎAKUJEM. Viem, nemáš to so mnou ľahké ...

Michaela Tischlerová - Bednárová

Michaela Tischlerová - Bednárová

Bloger 
  • Počet článkov:  173
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Priatelia sú ľudia, ktorí veria v moju budúcnosť, aj keď poznajú moju minulosť.BugsPhoto Zoznam autorových rubrík:  Je krátky jak rebrík do kurínaSom sa na-srdilaTaká "normálna" rodinaDeti vidia inakA neumrieme hladom!HugoMini a maxistretká a iné rozkoPrírodné etudyCtime tradícieDrivingFeminizmusSúkromnéod šialenej manželkyNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu