reklama

A život je zrazu tak fajn...

Cesta do práce. Krátky týdeň - casual day, casual oblečenie. Presúva sa z piatka na stredu aj štvrtok. S takým pocitom sa vstáva ľahšie.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (17)

A odprevádza ma k autobusu drahý. Dnes nejde so mnou až do práce. Nemôže - ide ma zapísať k lekárovi, tak mu hádaj odpustím. :D Vystojí, vlastne vysedí tam kvôli mne kopec času ...
Komu je lepšie?

A práca. V piatok som mala adaptačný rozhovor. Tak to vyzerá, že si ma tu nechajú a možno aj "niečoakopovýšia". A mám aj parkovaciu kartu na firemné parkovisko.
Šéfa mám fajn. Naozaj fajn. Takého ľudského.
Mám v podstate 1500 kolegov. A ja som v tom množstve našla dvoch ľudí, ktorým môžem dôverovať a troch, ktorí síce ešte neprešli sitom, ale minimálne sú vhodnými kanditátmi. Zatiaľ mi robia príjemnú spoločnosť.
Mne je fakt dobre!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A nová spoločnosť. Máme domáce zvieratko. Trpaslíčieho králika - barančeka. No, možno by som mala skôr napísať trpaslíčiu králičku - ovečku. Je to baba. Bernie. Je skvelá. Trošku choručká, ale tým dokonale zapadá do profilu mojej "svorky". Prítulná, mojkavá ....
Dubko sa z nej zjančí. JA sa zjančím!

A dnes večer. Možno pôjdem na jazzový koncert. A možno budem len tak leňošiť. Alebo budem trošku upratovať. Nakoniec budem určite najprv upratovať, potom koncertovať a potom leňošiť. Prípadne odpadnem od únavy. Tak či onak, bude to nadmieru príjemný večer. A ráno možno zaspím do práce.

A tak som si pospomínala, že za posledných pár dní sa udialo toľko väčších či menších radostných drobností života, že môžem spokojne prehlásiť, že život je zrazu fajn. Nie dokonalý, ale dosť dobrý na to, aby mi nevadil ten ranný studený vietor a slnko skryté za mrakmi.

Michaela Tischlerová - Bednárová

Michaela Tischlerová - Bednárová

Bloger 
  • Počet článkov:  173
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Priatelia sú ľudia, ktorí veria v moju budúcnosť, aj keď poznajú moju minulosť.BugsPhoto Zoznam autorových rubrík:  Je krátky jak rebrík do kurínaSom sa na-srdilaTaká "normálna" rodinaDeti vidia inakA neumrieme hladom!HugoMini a maxistretká a iné rozkoPrírodné etudyCtime tradícieDrivingFeminizmusSúkromnéod šialenej manželkyNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu