reklama

Zajtra podľa Senecu

Zajtra neraz znamená už NIKDY!  Seneca

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)


 
 

Mnohokrát zajtra môže znamenať nikdy. Môj tato hovorieva, že najkrajšia smrť je zobudiť sa ráno mŕtvy. Pekná to predstava - nič nebude bolieť.

Raz ráno vstanem a ...
-už nikdy žiadna migréna a bolesti čohokoľvek,
-už nikdy ranný zhon a nedopitá káva na stole,
-už nikdy večerné nákupy a premýšľanie nadtým, čo uvariť,
-už nikdy žiadne vysvetľovanie a obhajovanie, 
-už nikdy plná hlava povinností ...
Už nikdy nič z toho, čo ma unavuje, čo je nepríjemné, čo ma ťaží, čo ma ubíja, čo mi ubližuje ...

Raz ráno vstanem a ...
-už nikdy nebudem cítiť bolesť, ale ani radosť,
-už nikdy sa nebudem ponáhľať, nebude totiž kam,
-už sa nikdy nebudem zaťažovať starosťami, ale ani radosťami,
-už sa nikdy nebudem musieť brániť, ale ani nebudem môcť brániť mojich,
-už nikdy nič nezabudnem, budem možno spomínať ...
Už nikdy nič z toho, čo ma teší, čo je príjemné, čo pohladí dušu a spôsobí úsmev na perách ...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ja sa nikam nechystám. Naozaj nie. Len mám občas strach, že sa zajtra bude znamenať nikdy. A ja odložím na zajtra niečo naozaj dôležité.

Michaela Tischlerová - Bednárová

Michaela Tischlerová - Bednárová

Bloger 
  • Počet článkov:  173
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Priatelia sú ľudia, ktorí veria v moju budúcnosť, aj keď poznajú moju minulosť.BugsPhoto Zoznam autorových rubrík:  Je krátky jak rebrík do kurínaSom sa na-srdilaTaká "normálna" rodinaDeti vidia inakA neumrieme hladom!HugoMini a maxistretká a iné rozkoPrírodné etudyCtime tradícieDrivingFeminizmusSúkromnéod šialenej manželkyNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu