reklama

Lezú mi všetci na nervy. Čo som ja Mt. Blanc?

Lezie mi na nervy naša predavačka, ktorá vlastne už ani nie je naša. Ale do prvého októbra mi žrala nervy svojou kozmickou rýchlosťou. Lezie mi na nervy naša nová suseda, ktorá ráno ziape na deti. Namiesto toho, aby ich budila pohladením. Lezie mi na nervy falošná prítuľnosť mojich bývalých známych. Nikdy sa nezmierim s tým, že v rukách za chrbtom držia nůž. Lezie mi na nervy tento svet. Nie som odtiaľto. Určite ma tu vyhodili nejakí Marťania alebo iné bytosti. Za trest. Ale za trest za čo? Asi som liezla na nervy ja im.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (12)

Michaela Tischlerová - Bednárová

Michaela Tischlerová - Bednárová

Bloger 
  • Počet článkov:  173
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Priatelia sú ľudia, ktorí veria v moju budúcnosť, aj keď poznajú moju minulosť.BugsPhoto Zoznam autorových rubrík:  Je krátky jak rebrík do kurínaSom sa na-srdilaTaká "normálna" rodinaDeti vidia inakA neumrieme hladom!HugoMini a maxistretká a iné rozkoPrírodné etudyCtime tradícieDrivingFeminizmusSúkromnéod šialenej manželkyNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu