reklama

Ku koncu Štedrého večera

Je takmer polnoc. Celý rok sme sa tešili na Vianočné sviatky. Niektorí viac, niektorí menej. Menší už od septembra videli svietiaci stromček a pod ním hromada darčekov. Starší nekončiace fronty v obchodoch, večerné počúvanie pri posteli (či sa niekto zo sna nepreriekne), pečenie s trojtýždňovým predstihom a veľké upratovanie.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Ja somdúfala, že aspoň na sviatky spomalím tempo a zhlboka vydýchnem. A keďsa znova nadýchnem nasajem pokoj, tichú radosť a pokoru. Že sa nejakýmzázračným spôsobom bude v ovzduší vznášať duch rodiny a porozumenia. Samozrejmesám od seba. Proste všetkých prestúpi Ježišov odkaz bratskej lásky. Bude naseba milí a navzájom trpezliví.

Je takmerpolnoc. Celý rok som sa tešila na Vianoce. Teraz sú tu.
Akspomalím, tak preto, lebo som konečne pochopila, že o dva druhy koláčovviac alebo menej – krajší večer to nebude. A aj pokoj a pokora budú,ale snažiť sa budem musieť v prvom rade ja. A keď sa to podarí, tak sabudem aj radovať a možno ani nie potichu. A nad Štedrovečerným stolomsa priam hmatateľne vznášal duch porozumenia, ale preto, lebo každý z nás urobilsvoj podiel. Boli a sme na seba milí a veľmi trpezliví. A nič z tohoneprišlo samo od seba.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Tak som chcelalen krátko pripomenúť, že Vianoce nie sú o bohato prestretom stole na úkoruštvaných členov rodiny. Ani o kope darčekov pod stromčekom. Sú hlavne o rodinea Rodine. Tak sa podľa toho skúsme tento rok zariadiť. Aspoň sa pokúsme.


PS: Z písaniaVianočných prianí .. vlastne akýkoľvek prianí mám menšiu hrôzu. Mám pocit, ževeci, ktoré píšem vyznievajú ako neúprimné klišé. Sú to len slová – napísané napapieri alebo blikajúce na monitore. Napriek tomu ich píšem. Vždy dúfam, žeadresát „vie“, ako boli písané. Úprimne ...

Michaela Tischlerová - Bednárová

Michaela Tischlerová - Bednárová

Bloger 
  • Počet článkov:  173
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Priatelia sú ľudia, ktorí veria v moju budúcnosť, aj keď poznajú moju minulosť.BugsPhoto Zoznam autorových rubrík:  Je krátky jak rebrík do kurínaSom sa na-srdilaTaká "normálna" rodinaDeti vidia inakA neumrieme hladom!HugoMini a maxistretká a iné rozkoPrírodné etudyCtime tradícieDrivingFeminizmusSúkromnéod šialenej manželkyNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu