reklama

Najrýchlejšie auto v kolóne

-Vieš, ktoré auto je najrýchlejšie? -Ferrari? -Avia, lebo je vždy prvá v kolóne! Určite to poznáte. Nielen vtip, ale aj z praxe. Ale tentokrát to bolo inak ... .

Písmo: A- | A+
Diskusia  (12)

Jazdím podľa nálady. Niekedy opatrne, niekedy razantne. Samozrejme najčastejšie rýchlo a bezpečne. :)Dnes som na ceste do práce žiaden rekord netrhla. Priemerne mi cesta 18 minút. Priemerne! Dnes som cestovala 35 hrozných minút a 47 sekúnd. Od naštartovania po zaparkovanie. Počas celej cesty som sa márne snažila zistiť, čo je vo veci. Po výpadovke sme šli 75 km/hod a keď sme prišli do mesta tak 48km/hod. Čo sa deje? Máme na začiatku kolóny najrýchlejšie auto na Slovensku? To by veľa vysvetľovalo, ale veď autá sa dajú aj predbiehať! Ani v protismere sa totiž autá priveľmi nehrnuli.Na moje veľké prekvapenie za mnou šiel Méďa-béďa (rozumej Mercedes) a vôbec neblikal, netrúbil, ani sa nervózne neblížil k stredovej čiare. Predo mnou nová Vectra, pred ňou 206ka. Ďalej sa nedalo roznať typ ani značka, ale odhadom som mohla byť šiesta v poradí. Všetci si pokojne vychutnávali pomalú turistickú jazdu, tak som sa rozhodla, že to nebudem riešiť. Moja Krava si užije spoločnosti luxusných áut a syn si aspoň nevykrúti hlavu, keď okolo nás prefrčí drahé fáro.Keď sme sa dostali k miernej ľavotočivej zákrute, skoro som nemohla uveriť vlastným očiam! Na čele kolóny kraľovala nablýskaná Cica-mica (čítaj BMW). Nevyzerala, že by mala technické problémy. Skôr budila dojem, že keby som sa posnažila, niekde by som na nej našla ešte aj "visačku". Chcela som sa pred synom blysnúť a tak som zahlásila. "Zlatko, pozri! Zase si nejaký neskúsený šofér kúpil drahé auto a teraz sa oň bojí! My by sme vedeli čo s ním, však?" Syn mi na to diplomaticky: "No bojí sa asi preto, lebo teraz lieta ten vták, vieš!" Vták?Pochopila som za najbližšou križovatkou. Stáli tam tri Žabky zelené a premýšľali komu na poslednú chvíľu strčia pre auto červené lízatko.

Michaela Tischlerová - Bednárová

Michaela Tischlerová - Bednárová

Bloger 
  • Počet článkov:  173
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Priatelia sú ľudia, ktorí veria v moju budúcnosť, aj keď poznajú moju minulosť.BugsPhoto Zoznam autorových rubrík:  Je krátky jak rebrík do kurínaSom sa na-srdilaTaká "normálna" rodinaDeti vidia inakA neumrieme hladom!HugoMini a maxistretká a iné rozkoPrírodné etudyCtime tradícieDrivingFeminizmusSúkromnéod šialenej manželkyNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu