reklama

Nesrď Lienku, keď má mladie aneb Aupark rulez

Dubo má zákaz pozerať reklamy. Kibicuje potom do všetkého. Prečo umývam riad týmto a nie tamtým. Prečo máme tri čistiace prostriedky, keby nám stačil jeden (šak to povedali v reklame). A vôbec, prečo sa vlastne rozčuľujem nad najnovšou škvrnou, lebo keby som kúpila tamten prací prášok, určite by som všetko vyprala a ešte mala aj viac času. No ty môj kvet.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (14)

A to už nehovorím o tom, čo sa deje, keď vidíme nejakú reklamu na nové-super-rýchle-najsamlepšie-nerozbitné autíčko, ktoré sa určite nerozpadne po dvoch dňoch. Nijééééé.
Takže zákaz. Ibaže občas sa stane, že zhliadne aj niečo prijateľné. Naposledy upútavku na novú komédiu Rowana Atkinsona. Tak sme si povedali, že prečo nie. Odmeníme sa. Aj sme mali za čo. :) O tom ale inokedy.

Ibaže by to bolo príliš jednoduché, aby sa Lienky vybrali do kina nič by sa neskomplikovalo. A tak sme 45 minút pred predstavením zistili, že Relax Pasy relaxujú doma. Trasa Petržalka - Devínska Nová Ves - Aupark v celkom slušnej premávke, okolo dvoch policajných kontrol za 45 minút aj s výstupom na druhé poschodie k pokladniam.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

L: Dobrý deň. Je síce dve minútky po, ale predávate ešte lístky na Mr. Beana?
Pane Bože, povedz že áno a predaj mi tri, bo som to Dubovi sľúbila a bude buliť...

P: Ale samozrejme.

Nasleduje rýchly odchod na koniec radu, lebo za mojím chrbtom začala revolta v zmysle: No a čo, že ideš neskoro, mala si sa s tým bruchom gúľať hore schodmi rýchlejšie. Majú pravdu. Moja chyba. Ešteže to nie je u slimákov. Konečne sme na rade.

L: Tak ja si teda prosím na toho Beana. Dva dospelácke a jeden decký.
P: Ale ja decké nemám. Môžem Vám predať študentský. Viete, ono to nemá titulky.
Malý kontrolný pohľad k finacmajstrovi ...
B: No a čo! Šak on sa aj tak nesmeje na dialógoch ...
L: Tak mi ich teda dajte!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

B: Nooo ukáž, kam to máme. Bože na prízemí. Dosť meškáme.
D: Akože meškáme????? Neuvidím srandu???? Ste mi sľúbili!
L: Uvidíš, ale musíš si švihnúť ...

Doplachtíme pred sálu. Chlapík skontroluje a bez slova nás pustí dovnútra. A v sále ešte ticho. Ešte nepremietajú ...

B: Ty počuj a sme tu dobre? Ukáž tie lístky.
Veď to je na 17:45!
L: Noo, asi ešte pridali nejaké predstavenie. Možno bol veľký záujem.

Chvíľu sedíme. Dubo už stihol namrviť a pod susedné sedadlo. Všetko je asi v poriadku.
Počkať nie je všetko v poriadku! To je strašné, že ideš na komédiu a predtým si musíš pozrieť celkom slušne krvou zásobené ukážky. No čo už. Dubko teda žuje popcorn a zataiľ nič nevidí, lebo mu oči musíme zakrývať. Posledná ukážka je obzvlášť drastická. Nejaký film 300. O výchove sparťanských chlapcov. Detailné zábery palicovania, vzájomného týrania a na koniec "chuťovka" - návod ako zabiť vlka v rannom veku. Ja viem, bol to krutý svet, ale už by aj stačilo. Tí krvilační sa už určite navnadili a na film určite prídu.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

D: A to je ešte stále ukážka, alebo je to film?
B: Ty zlatko, mne sa to tiež nezdá...
L: Ani mne.

Nasleduje pohľad na seba, pred seba a vlastne po celej sále. Až teraz sme si všimli, že sála je plná pubertiakov a dospelých. Posledná nádej ... opýtam sa suseda ...
L: Prepáčte, a vy ste prišli na aký film?
S: Na 300!
L: Aha, no my sme prišli komédiu o Beanovi.
Prečo ja mám potrebu vysvetľovať toto cudzím ľuďom??? Pozerá na mňa ako na úchylnú.Von!

Rútime sa zo sály. Všetci šomrú. Ani sa im nečudujem. Lienky totiž vždy sedia v strede. Každým schodom stúpa adrenalín a zlosť. Do prčíc, ako nás sem vôbec mohli pustiť? Na čo je tam ten šašo pred sálou. Šak videl, že tam vlečiem malého chlapca ... toto si niekto pekne ods - káče.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Pri pokladniach už so mnou nebola normálna reč. Vlastne by sa o to nikto ani nepokúsil ... Tvár mi dokonale ladila s bordovými šatami.

L: Vy ste mi predala lístok na totálny krvák!
P: Ja si Vás nepamätám!
L: Neskúšajte moju trpezlivosť, nemám žiadnu. Chcela som lístok na komédiu. V pokladni máte moje Relax Pasy. Ešte som sa Vás pýtala, či predávate lístky na Beana. Máte pocit, že chodím so šesťročným dieťaťom na takéto filmy? To ste si ako dovolili? Ešte ste mi ponúkli zľavnený lístok. Ja som si myslela, že detské už nemáte! Ako ma tam vlastne mohli pustiť?
P: No ja neviem. Čo teraz.... počkajte. Dám Vám lístky na neskoršie predstavenie.
L: Ja nemôžem ísť neskôr.
P: Tak Vám vrátime peniaze. Mrzí ma to.

Peniaze nám vrátili. O to však nešlo. Strašne ma rozčúlil systém. Systém spoločnosti, ktorá dokáže predať lístok na neprístupný film aj 6-ročnému chlapcovi. Ošetria to študentským lístkom. Systém, ktorý dopustil, že pred sálou stojí ako posledná inštancia chlap, ktorého absolútne nezaujímajú dôsledky. Hlavne že dostane svoju taxu na hodinu.

To naozaj všetko riadia peniaze?

Mimochodom, pre zvedavých film 300 je mládeži prístupný od 15 rokov. Myslela som, že Prázdniny pána Beana obmedzenie namjú - dočítala som a v programe. Ale dnes som našla článok na www.kultúra.sk, kde sa píše, že Bean je MP od 12. Pre kino v Poluse je mládeži prístupný a v Auparku Vás vlastne pustia na hociaký film.

Michaela Tischlerová - Bednárová

Michaela Tischlerová - Bednárová

Bloger 
  • Počet článkov:  173
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Priatelia sú ľudia, ktorí veria v moju budúcnosť, aj keď poznajú moju minulosť.BugsPhoto Zoznam autorových rubrík:  Je krátky jak rebrík do kurínaSom sa na-srdilaTaká "normálna" rodinaDeti vidia inakA neumrieme hladom!HugoMini a maxistretká a iné rozkoPrírodné etudyCtime tradícieDrivingFeminizmusSúkromnéod šialenej manželkyNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu