reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Michaela Tischlerová - Bednárová

Michaela Tischlerová - Bednárová

Bloger 
  • Počet článkov:  173
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Priatelia sú ľudia, ktorí veria v moju budúcnosť, aj keď poznajú moju minulosť.BugsPhoto Zoznam autorových rubrík:  Je krátky jak rebrík do kurínaSom sa na-srdilaTaká "normálna" rodinaDeti vidia inakA neumrieme hladom!HugoMini a maxistretká a iné rozkoPrírodné etudyCtime tradícieDrivingFeminizmusSúkromnéod šialenej manželkyNezaradené

reklama

Je krátky jak rebrík do kurína

Život je pes, ale príroda je krásna

Michaela Tischlerová - Bednárová

Život je pes, ale príroda je krásna

„Chcela by som byť strom,“ povedala mi. „Bolo by to také jednoduché!“

  • 8. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 18
Májofka

Michaela Tischlerová - Bednárová

Májofka

Akože prichádza láska? Prečo sa so mnou nikto najprv neporadil?

  • 4. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 6
Prečo mi prší do duše

Michaela Tischlerová - Bednárová

Prečo mi prší do duše

Ja neviem. Naozaj. Mala by som sa smiať, tešiť sa a mávať slnku. A u mňa prší.

  • 15. apr 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
Zažltnuté sny a šafrán

Michaela Tischlerová - Bednárová

Zažltnuté sny a šafrán

Všetci dospelí raz boli deťmi, len máloktorý z nich si na to pamätá. (skrotená líška)

  • 31. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 21
Aké je stretnúť nenápadnú celebritu

Michaela Tischlerová - Bednárová

Aké je stretnúť nenápadnú celebritu

Neklamem - skvelé. Nie preto, že by som sa triasla od vzrušenia, že nejaká slávna osobnosť o mňa zavadí očkom. To nie. Netrpím trémou - vyrástala som v divadle a tak je tréma pre mňa neznáme slovo. Úžasný je ten pocit, keď zistíte, že človek, ktorý skutočne niečo dosiahol je úplne normálny a vlastne svojou normálnosťou ani taký normálny nie je. Zamotané?

  • 10. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 14
reklama
O romantike všedných dní

Michaela Tischlerová - Bednárová

O romantike všedných dní

Nedávno som dala môjmu priateľovi veľmi ťažkú úlohu, ktorá na prvý pohľad komplikovane nevyzerá. Desať najromantickejších pocitov a predstáv. Nie je jednoduchá však?

  • 11. feb 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 26
O holuboch, vrabcoch a vyľakanej Lienke

Michaela Tischlerová - Bednárová

O holuboch, vrabcoch a vyľakanej Lienke

Lepší vrabec v hrsti, ako holub na streche. Ja sa skôr cítim ako z Hitchcockových Vtákov. Zrazu!

  • 6. feb 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
Chudnime s Lienkou aneb zmestime sa do starých nohavíc

Michaela Tischlerová - Bednárová

Chudnime s Lienkou aneb zmestime sa do starých nohavíc

Nerada by som liezla do kapusty mojim kolegom - profesionálom v chudnutí, ale s týmto prevratným objavom sa nedá nepochváliť. Určite veľa z Vás, túži jesť normálne, veľa necvičiť a pritom sa vpratať do nejakej staršej veci a to tak, že pritom nebudú pukať zipsy a odpadávať gombíky. Verte mi, dá sa to!

  • 15. dec 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 33
Zdieľaná poézia IV.

Michaela Tischlerová - Bednárová

Zdieľaná poézia IV.

... no uvidíme ... táto má dokonca aj názov

  • 23. nov 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 213x
  • 1
Kto hľadá, nájde

Michaela Tischlerová - Bednárová

Kto hľadá, nájde

V novom bývame už hodnú chvíľu a človek by očakával, že po dvoch mesiacoch si nájde svoje miesto v byte. Krabice budú rozbalené a linka visieť na stene. Z rôznych objektívnych príčin sa tak zatiaľ neudialo a niektoré veci mám stále zbalené v škatuliach. A verím, že aj keď prídu posledné kusy chýbajúceho nábytku, niektoré veci zostanú ešte hodnú chvíľu oddychovať v kartónových obývačkách.

  • 21. nov 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 597x
  • 5
reklama
Jééj, kameň sa nám rozplakal

Michaela Tischlerová - Bednárová

Jééj, kameň sa nám rozplakal

A ževraj zázraky sa nedejú! Ale nikomu to nepovedz! Pokazilo by mi to imidž ...

  • 11. nov 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 325x
  • 9
Ta dokelu! alebo Milujem tento kraj - part II.

Michaela Tischlerová - Bednárová

Ta dokelu! alebo Milujem tento kraj - part II.

Ochočili si ma! Zrada, veď to je predsa môj stýl ... ochočiť si koho, čo ...

  • 14. okt 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 054x
  • 10
Milujem tento kraj

Michaela Tischlerová - Bednárová

Milujem tento kraj

Tak som si povedala, že mesiac a pol je dostatočný čas na získanie nadhľadu a nájdenie zopár chýb. :) Do fotogalérie pozývam všetkých milovníkov našich krásnych hôr ...

  • 7. okt 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 768x
  • 8
Dotyk s realitou

Michaela Tischlerová - Bednárová

Dotyk s realitou

Vrátila som sa z cvičenia. Duchovného. A hoci som dni strávila nahrávaním a noci napaľovaním, cítim sa úžasne, ba priam skvele.

  • 19. aug 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 357x
  • 6
Zdieľaná poézia II.

Michaela Tischlerová - Bednárová

Zdieľaná poézia II.

Po dlhšej prestávke ... ďalšia zo série "hľadá sa autor" ...

  • 19. júl 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 819x
  • 4
reklama
Návrat k príprode

Michaela Tischlerová - Bednárová

Návrat k príprode

Aby ste aj vy mali krajší deň, ponúkam niekoľko fotiek. Odporúčam hlavne pre tých, ktorí sa potrebujú ochladiť. :) Fotografie boli nasmímané na Poľane. Pre nestredoslovákov a ostatných: je to najväčšia vyhasnutá sopka na Slovensku.

  • 17. jún 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 980x
  • 13
Spomienky za 17, 90 Sk

Michaela Tischlerová - Bednárová

Spomienky za 17, 90 Sk

Keď niekto napíše, že potrebuje cítiť vône - verím mu! Ja sa ma som totiž na tom rovnako. Od malička sa hrdím titulom hlavný gesutátor a ovoniavator rodiny. Tentokrát mi to bolo konečne na osoh.

  • 2. máj 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 5
Máme doma škriatkov! 2.diel

Michaela Tischlerová - Bednárová

Máme doma škriatkov! 2.diel

Keďže ste sa viacerí našli, ponúkam charakteristiku ďalších stvorení, obývajúcich naše domovy.

  • 20. apr 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 177x
  • 0
Máme doma škriatkov!

Michaela Tischlerová - Bednárová

Máme doma škriatkov!

Neveríte? Ani ja som nemohla, až kým som si o nich sama na vlastné oči neprečítala a na vlastné uši nevypočula. :) Teraz o nich na vlastné prsty píšem.

  • 19. apr 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Zdieľaná poézia I.

Michaela Tischlerová - Bednárová

Zdieľaná poézia I.

Ešte pred tým, ako vyvolám vlnu pobúrenia a obvinení, čestne prehlasujem:

  • 16. apr 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
reklama
SkryťZatvoriť reklamu